2010-11-23 | 02:59:42

Fransisen säger "pffff"

Hej, det är jag som är Sanna Hahlin, om det var oklart
Jag bor här, i den här lilla rutan. Jag lever på grammatiska misstag, onödigt många skiljetecken, särskrivning och ordet "lol". Det finns gott om det här, så jag är minst sagt välgödd. Jag spenderar dagarna med att hoppa från döda bebisar-skämt till sociala nätverk och trådar i forum om tuttar. Jag är med andra ord en ganska upptagen kvinna.

Du kanske undrar 'Men Sanna, varför skulle det här vara intressant för mig?'



Fransisen säger: "Uch vyfryr skylle jyg brö myg?"

Jo, du bryr dig nog mycket för att läsa det här. Alltså, nej. Det är inget som är (s)vettigt här. Jag tänkte bara jag skulle uppdatera lite. Tackvarsågodgodnatt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: