2010-10-18 | 21:03:52

HARGELGAARGELGURGEL!!

Ja. Det är faktiskt rubriken för det här inlägget. Varför har jag inte uppdaterat på sju evigheter? Jo...Jag har en två år gammal bebis som heter Hewlett Packard. Det här är en bebis som behöver elektricitet och när den inte får det blir den tjurig och går och DÖR! Just det; dör. Eftersom min laddare till den här bebisen har valt att ge upp och det tar sju svåra år att hitta en laddare som passar den här mycket kräsna bebisen, har inte det gjorts förrän idag.
229 med frakt, YES! Vilket kap, va. Skulle jag köpt en från hp hade jag fått betala ca 760 svenska riksdaler. Nej, tack era blodsugande pruppar.

Så...den kommer väl vilken dag som helst nurå, det är bara att vänta. Vad annars? Jag kan gå nästan-normalt nu, min fot läker finfint. Däremot gör inte ryggen det, men det är ju helt annat!

Åhjajuste! Jag är bäst.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: