2010-10-12 | 01:25:21

Man är aldrig säker förrän hon ligger i magen, sa pojken som tappade pannkakan i askan

Jag sa ju att det skulle komma ett till blogginlägg!
Jag har en rekommendation till er. Dig. Skulle det inte vara ett problem med engelska och stora ord (det finns väl lexikon av en anlening) och genialitet, så är det här något för dig: Intelligent, kvickt och roligt.

Hur intellignet, kvickt och roligt är det då, tänker du. Jo. Så här skriver bl a den mycket attraktiva Aidan McAleese i sitt första blogginlägg någonsin om...tja, om sig själv;
"Be prepared, I am blessed with that rare talent of being able to find more coincidental links between seemingly unrelated subjects than a vicar with a fetish for crosswords."

Och angående attraktiv-biten...Ja. Vad säger man? Det säger väl sig självt.



Jag sa aldrig överdrivet macho, va? Nej? Bra!

Så gör som jag; läs och hoppas på en ny uppdatering marsch, pannkaka! (Ja, Liss, läs)
1 Kommentarer
Liss:

HAHAHA, ååh, jag var precis på väg att klicka bort det här inlägget med planen att försöka komma ihåg att gå in på den där bloggen senare, när jag ser din uppmaning. Nu måste jag ju läsa. Jag gör det...NU!

2010-10-12 | 19:35:30
URL: http://lissmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: