2010-10-06 | 18:13:53

Matrjosjka

Att besluta sig vad man vill bli när man är 14-15 år gammal...är inte världens bästa system. Det skulle kunna vara värre, men det skulle kunna vara bättre också. Med det sagt så ångrar jag inte att jag gick estet! Tvärtom, jag skulle inte valt något annat. Alls. Aldrig har jag väl haft så roligt, eller utvecklats så mycket. Träffat så mycket människor, eller gjort så fantastiskt konstiga saker! Jag säger det jag brukar säga: Vi ha(r)de i alla fall roligast! Så det så.
Dessutom vet ju alla att estetare är coolare än alla andra. Före detta estetare inkluderat.
Jag skulle gärna lägga upp en häftig bild på någon eller några häftiga estetare, men jag lånar min kära mors dator, så ni får nöja er med att jag återvinner en häftig estetbild.




VARSÅGOD!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: