2010-10-04 | 22:05:02

Vad ska man tro på?

Ni vet. "Vad ska man tro på, tro på, tro på när, tro på när allt är så här?"

Säga vad man vill om DiLeva, men han är en karismatisk person! Men, ja, det brukar ju sektledare också vara, så det kanske jag inte ska säga så mycket om. Ahem. Jag tänkte bara sticka in en liten uppdatering för att skriva att jag tänker mycket på tro just nu, om inte det märkts. Det är fascinerande och något som jag alltid undrat över, funderat. Funderat hur människor gör, när de tror. På Gud, flera gudar, sig själv... Tro och tillit är viktigt, det tror jag.
I alla sammanhang.

Och så går jag på grund av en trapp och ett fall som en rabiessmittad gammalkärring. Trevlig kväll.
...imorgon blir det Desperate Housewives.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: